Του Γιάννη Σπυρούνη
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Πολιτισμού πραγματοποίησαν χθες το πρωί, φύλακες μουσείων και αρχαιολογικών χώρων από όλη την Ελλάδα. Ανάμεσά τους βρέθηκαν και οι αρχαιοφύλακες από την Ηλεία και την Αρχαία Ολυμπία. Όπως υποστηρίζει ο κλάδος η κινητικότητα προσωπικού από άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου που προωθεί το Υπουργείο Πολιτισμού με πρόσφατη ανακοίνωση – πρόσκληση μετάταξης υπαλλήλων σε θέσεις φυλακτικού προσωπικού, αποτελεί άστοχη και παρακινδυνευμένη ενέργεια καθώς προσκαλείται ανειδίκευτο και ακατάρτιστο προσωπικό να διαχειριστεί την ασφάλεια και τη φύλαξη του ανεκτίμητου πολιτιστικού μας πλούτου, αλλά και την επικοινωνία με τους επισκέπτες.
Παράλληλα αφήνει αναξιοποίητο ένα μεγάλο αριθμό πιστοποιημένων φυλάκων απόφοιτων της ειδικότητας ΙΕΚ Φύλακες Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων, οι οποίοι καλύπτουν αποκλειστικά τις προδιαγραφές του επαγγελματία Φύλακα Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων. Το βασικό αίτημα του κλάδου είναι η πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ ως μόνιμο προσωπικό, την ώρα που η πλειοψηφία έχει οδηγηθεί σε λύσεις εποχικές. Από την Ηλεία στη διαμαρτυρία συμμετείχαν περισσότεροι από 25 εργαζόμενοι.




















