Ένας ηλικιωμένος έπεσε σε γκρεμό στην Κουτσοχέρα, το μεσημέρι της Παρασκευής. Ο ηλικιωμένος σύμφωνα με πληροφορίες προσπάθησε να πετάξει κάποια μπάζα, όταν έχασε την ισορροπία του και έπεσε στο κενό μέσα στο χωριό. Άμεσα έγινε αντιληπτό το ατύχημα και οι κάτοικοι κάλεσαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία Πύργου, καθώς είναι εξαιρετικά δύσβατο το σημείο για να μπορέσουν να τον ανασύρουν. Παράλληλα έχει κληθεί και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και η Αστυνομία προκειμένου να συνδράμουν στο περιστατικό. Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ηλικιωμένος έχει τραυματιστεί στη μέση του.
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...




















