Ενίσχυση του Νοσοκομείου Πύργου ζητά με επιστολή του στον Υπουργό Υγείας το Εργατικό Κέντρο Πύργου. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«Το Γενικό Νοσοκομείο Πύργου πρέπει να είναι ένα Νοσοκομείο Δευτεροβάθμιας περίθαλψης με παροχές ποιοτικές- υπηρεσίες υγείας για να καλύπτει τις ανάγκες του πάσχοντος πληθυσμού του Ν. Ηλείας. Ως γνωστό οι επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι ο Ν. Ηλείας είναι πρώτος πανελλαδικά σε καρκινογενέσεις, σε ιδιοπαθή φλεγμονώδεις νόσους παχέος εντέρου (ΙΝΦΕ), καρκίνο του πνεύμονα κ.α. Εμείς ως Εργατικό Κέντρο, εκθειάζουμε το έργο που παράγουν αυτή τη στιγμή οι ιατροί, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό καθώς και το ΕΚΑΒ και ασπαζόμαστε την χαρτογράφηση του Υγειονομικού Χάρτη (πλάνο φιλόδοξο και υλοποιήσιμο σε βάθος χρόνου). Όμως γνωρίζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή (ίσως η πιο δύσκολη στην παγκόσμια ιστορία) σας ζητούμε: 1)Επάνδρωση με ιατρικό προσωπικό 5-10 ιατρούς για να λειτουργήσει πιο σωστά το Νοσοκομείο. 2)Νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό, 3)Εξόφληση καταβολής εφημεριών, 4) Ενίσχυση οικονομική για περισσότερα αναλώσιμα και περισσότερες προμήθειες του Νοσοκομείου. Ζητούμε απάντηση για το ΑΥΡΙΟ και όχι για μετά το σχεδιασμό. Η δημόσια υγεία δε πρέπει να νοσεί. Προσδοκούμε άμεση απάντηση και άμεση επίλυση των παραπάνω αιτημάτων του αύριο».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















