Από την πρώτη στιγμή που έγιναν γνωστοι οι άξονες του νέου υγειονομικού χάρτη της Ηλείας που βρίσκεται σε διαβούλευση, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις κυρίως για το Γ.Ν. Αμαλιάδας τόσο απο την πόλη της Αμαλιάδας, όσο και ευρύτερα απο την βόρεια Ηλεία. Η σύσκεψη την Κυριακή στην Παπαχριστοπούλειο Βιβλιοθήκη, κατέδειξε το κλίμα που επικρατεί, ενώ οι αντιδράσεις που εκφράστηκαν στην παρουσίαση της Δευτέρας έδωσαν το στίγμα για το τι πρόκειται να επακολουθήσει από την πλευρά των εργαζομένων στο νοσοκομείο Πύργου.
Έτσι από την Πέμπτη ξεκινούν κινητοποιήσεις με στάση εργασίας από τις 8 έως τις 11 το πρωί και Γ.Σ των εργαζομένων στις 10 π.μ. Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί τις ίδιες ώρες και την Παρασκευή με παράλληλα συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολιτών και φορέων στις εννέα το πρωί.




















