Ένα πολύ συγκινητικό και τρυφερό βιντεάκι, έστειλε για να παιχτεί στην τελετή έναρξης του 18ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Δήμητρα Ακριώτου που για πολλά χρόνια ήταν η παρουσιάστρια στις τελετές έναρξης και λήξης και από τους ανθρώπους – ψυχή της διοργάνωσης, αιτιολογώντας φέτος την απουσία της. Ποια ήταν αυτή; Μα ότι προ ημερών έγινε μανούλα, αλλά δεν μας ξέχασε, το μυαλό και η ψυχή της τούτες τις μέρες είναι στον Πύργο! Έτσι το δικό της ταινιάκι που είδαμε ήταν η παιδική κούνια με το μωράκι της και δίπλα του οι… μπομπίνες των ταινιών και η αφίσα της camera zizanio και του Φεστιβάλ! Ένα είναι σίγουρο, ότι το μωρό προπονείται από τώρα για μελλοντικό… ζιζάνιο!!! Δήμητρα να σου ζήσει!!!
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















