Οργισμένες είναι οι αντιδράσεις των οδηγών που διασχίζουν την συνδετήρια οδό των Ε.Ο. Πύργου – Τριπόλεως και Πύργου – Κυπαρισσίας. Την ώρα που η κατάσταση με τις λακκούβες, έχει ξεπεράσει κάθε όριο καθώς ελάχιστα είναι τα μέτρα της οδού που μπορεί κάποιος να διασχίσει με ασφάλεια, η ανάπτυξη της βλάστησης από τα πρανή, δημιουργεί νέα εμπόδια. Όπως φανερώνει και η φωτογραφία που μας έστειλε αναγνώστης ο δρόμος έχει καταστεί αδιάβατος και χρειάζεται άμεση παρέμβαση για να αντιμετωπιστεί αυτή η απαράδεκτη κατάσταση. Να σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος δρόμος χρησιμοποιείται για να αποφύγουν οι νταλίκες και τα βαριά οχήματα να διασχίσουν τους στενούς δρόμους της πόλης προκειμένου να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Όμως με αυτή την κατάσταση αναγκάζονται να αναζητήσουν άλλες προσπελάσιμες οδούς.
Ο δήμος Πύργου γνωρίζει την κατάσταση αυτή και σύμφωνα με πληροφορίες θα προχωρήσει σε έργο αποκατάστασης της βατότητας που αναμένεται να δώσει λύση στα προβλήματα.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















