Υποτονικές και άνευρες ήταν οι σημερινές απεργειακές συγκεντρώσεις στον Πύργο. Η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ και των συνδικάτων είχαν πολύ λιγότερο κόσμο σε σχέση με τη συγκέντρωση της 12ης Νοεμβρίου. Την κεντρική ομιλία πραγματοποίησε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Άγγελος Μπούζης, ενώ οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν πορεία στο κέντρο του Πύργου.
Στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ και των Πρωτοβάθμιων Σωματείων της ΑΔΕΔΥ, η ανταπόκριση ήταν μάλλον μηδενική. Περίπου δέκα άτομα, επικεφαλής των σωματείων βρέθηκαν έξω από το 2ο Λύκειο Πύργου, οπότε ούτε ομιλία ούτε πορεία πραγματοποιήθηκε.
Η εικόνα από τη συγκέντρωση έξω από το 2ο Λύκειο Πύργου





















