Την φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία Ηρώων στο Νέα Φιγαλεία έκανε η Τοπική Κοινότητα το απόγευμα της Κυριακής (6/12) και ώρα 18:00, σημαίνοντας ουσιαστικά την επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων της τοπικής κοινότητας για την περίοδο των γιορτών. Το δέντρο είχε στηθεί εδώ και μερικές ημέρες και την Κυριακή το απόγευμα φωταγωγήθηκε, δίνοντας μεγάλη χαρά στους μπόμπιρες της πόλης, αλλά και στους μεγαλύτερους που γέμισαν την Πλατεία Ηρώων στην είσοδο της πόλης. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν αρκετοί κάτοικοι της Νέας Φιγαλείας, αλλά και πολλά μικρά παιδάκια να κάνουν μεγάλο… σαματά από εορταστική ευχαρίστηση! Η εκδήλωση περιλάμβανε, γλυκά, αναψυκτικά και Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Την εκδήλωση χαιρέτισε η Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ολυμπία Κατσάμπουλα και αναφερόμενη στους πολίτες δήλωσε, <<Εύχομαι καλές γιορτές και υγεία σε όλους μας>>. Μάλιστα η κα.Κατσάμπουλα μοίρασε δώρα σε πάνω από 70 παιδιά προσφορά της ιδίας, όπως επίσης γλυκά και αναψυκτικά ενώ μοιράστηκε και στους κατοίκους και παραδοσιακός μπακλαβάς προσφορά της κας.Βούλας Κουτσόπουλου. Τέλος, αξίζει να τονίσουμε το γεγονός πως τέτοια εκδήλωσε προσπάθησε να κάνει θεσμό ο πρώην αντιδήμαρχος Χρήστος Βλάχος το 2012. Τότε έγινε μια παρόμοια εκδήλωση που είχε και αυτή επιτυχία. Στην λιτή αλλά πολύ πετυχημένη αυτή εκδήλωση παραβρέθηκαν μέλη συλλόγων και φορέων της πόλης της Νέας Φιγαλείας , της Φασκομηλιάς και των Πετραλώνων (μάλιστα ο πρόεδρος του Δ.Δ.Πετραλώνων στηρίζει κάθε προσπάθεια της προέδρου του Δ.Δ.Νέας Φιγαλείας και είναι στο πλευρό της), αλλά και δεκάδες κάτοικοι δείχνοντας έτσι, πως τέτοιες γιορτές και εκδηλώσεις πρέπει να γίνονται.Τέλος παραβρέθηκε ο αρχηγός της αντιπολίτευσης του δήμου Κώστας Αλεξανδρόπουλος και δημοτικοί σύμβουλοι ενώ δεν παραβρέθηκε κανένας από τη δημοτική αρχή!
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















