Ο Σύνδεσμος Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων Περιφέρειας Αμαλιάδας «Ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» έχοντας υπόψη το ρόλο που έχει διαδραματίσει στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ το νοσοκομείο Αμαλιάδας συντάσσεται με τους φορείς και τους πολίτες παίρνοντας ξεκάθαρη θέση σε οποιαδήποτε κίνηση υποβάθμισης του. Για τον λόγο αυτό συμμετέχουν με απόφασή τους στην διαμαρτυρία για το Νοσοκομείο Αμαλιάδας που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015.
Όπως τονίζουν σε σχετική τους ανακοίνωση που υπογράφουν ο πρόεδρος του Δ.Σ του ΣΕΗ Αμαλιάδας Γιώργος Μαρκεσίνης και ο Γ.Γ Γεώργιος Δάρας «Διεκδικούμε άμεση στελέχωση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, χρηματοδότηση για τις ανάγκες του νοσοκομείου, επαναλειτουργία της μαιευτικής, τη μη κατάργηση τμημάτων και κλινικών προκειμένου το νοσοκομείο μας να πάρει τη θέση που του αρμόζει στον υγειονομικό χάρτη της Ηλείας.»
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















