Κάλεσμα στις αυριανές κινητοποιήσεις για την διατήρηση και αναβάθμιση του Νοσοκομείου Αμαλιάδας απευθύνει σε όλους τους εργαζόμενους των δήμων της βόρειας Ηλείας ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμων Περιοχής Αμαλιάδας κ. Παναγιώτης Σπηλιόπουλος.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων καλεί όλους τους εργαζόμενους των δήμων Ήλιδας, Πηνειού και Ανδραβίδας – Κυλλήνης σε στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τη λήξη της βάρδιας, ενώ απευθύνει πρόσκληση για τη συμμετοχή τους στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στις 11:30 το πρωί από την πύλη του Νοσοκομείου Αμαλιάδας έως την κεντρική πλατεία του Αγίου Αθανασίου.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















