Φεύγω για Ντουμπάι με 15500000 στην τσέπη άντε γειά. Ευχαριστώ πολύ το πρακτορείο στα Βραχνέικα για το τυχερό δελτίο. Να έχετε όλοι καλές γιορτές. Κι εγω στην Πατρα ημουν... Και τζοκερ επαιζα...
Αμα δειτε τα Βραχνέικα να γινονται Mονακο θα ξερετε τον ευεργέτη ...!! Καλοφαγωτα
Είναι μερικά μόνο από τα δεκάδες, "τρολ" στο facebook για τον Πατρινό ... μεγιστάνα πλέον, που άφησε τον Θείο και έπιασε το τζόκερ!
Ο τυχερός από τα Βραχνέικα, ξύπνησε με 15 εκατομμύρια στην τσέπη του και η Πάτρα αλλα και όλη η Ελλάδα έχει στραμένα τα βλέμματα εκεί...
Με ένα απλό δελτίο των 2,5 ευρώ κατάφερε να πετύχει τους 5 αριθμούς και τον τζόκερ και η τύχη να του χαμογελάσει διάπλατα , κάνοντάς τον πολυεκατομμυριούχο.
Το δελτίο παίχτηκε στο πρακτορείο ΠΡΟΠΟ της Ολγας Κόρδα, στα Βραχνέικα. Κανείς πάντως δεν γνωρίζει ποιός είναι αυτός που κατάφερε ότι κυνηγούσε ολόκληρη η χώρα εδώ και 16 κληρώσεις, οπότε είχαμε και συνεχή τζακ ποτ !
Οπως είπε η πανευτυχής ιδιοκτήτρια σε τηλεοπτικές της δηλώσεις, το τυχερό δελτίο ήταν από τα «έτοιμα», αυτά δηλαδή που είναι προσυμπληρωμένα από το πρακτορείο για όσους παίκτες θέλουν μεν να δοκιμάσουν την τύχη τους, αλλά με την επιλογή των αριθμών «έτοιμη».
{https://youtu.be/H0SgYUXhNVU}





















