Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Επίκαιρα

Σύλλογος Εργαζομένων Γ.Ν. Αμαλιάδας: Το "ευχαριστώ" και η δέσμευση για τη συνέχιση του αγώνα

Σύλλογος Εργαζομένων Γ.Ν. Αμαλιάδας: Το "ευχαριστώ" και η δέσμευση για τη συνέχιση του αγώνα
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Τις ευχαριστίες του για την στήριξη όλων των πολιτών και των φορέων στη μεγάλη κινητοποίηση της περασμένης Παρασκευής για το νοσοκομείο της Αμαλιάδας, εξέφρασε δια του προέδρου του Βασίλη Μιχαλόπουλου και της γραμματέως Γωγώς Λιακοπούλου, ο Σύλλογος Εργαζομένων του Γ.Σ. Αμαλιάδας. Παράλληλα όπως αναφέρουν δεσμεύονται οι εργαζόμενοι για τη συνέχιση του αγώνα με στόχο την μεγάλη δικαίωση. Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

«Ευχαριστούμε μέσα απ’ την καρδιά μας όλους τους συναδέλφους, όλους τους φορείς και συλλόγους, τους απλούς πολίτες του Δήμου μας αλλά και της ευρύτερης περιοχής που ανταποκρίθηκαν στο προσκλητήριο του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ μας και συμμετείχαν μαζικά και δυναμικά στο μεγάλο συλλαλητήριο της ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 11-12-2015 ενάντια στις μεθοδεύσεις για την υποβάθμιση του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ μας και το σταδιακό μαρασμό έως το κλείσιμό του.
Μα πιο πολύ θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη νεολαία, τους μαθητές των σχολείων που τόσο αυθόρμητα αλλά τόσο συνειδητά έδωσαν βροντερό παρόν αντιστάθηκαν και διαδήλωσαν απαιτώντας ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ – ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Δεσμευόμενοι από αυτή τη μεγαλειώδη παρουσία και αντίσταση δεν μπορούμε παρά να δώσουμε όρκο και λόγο τιμής ότι παρά τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, θα συνεχίσουμε με μεγαλύτερη πίστη τον αγώνα μας για την υπεράσπιση και την αναβάθμιση του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ μας που ιστορικά είναι από τα πιο ποιοτικά στη χώρα μας.
Δεσμευόμαστε ακόμα ότι το βροντερό «ΟΧΙ» εργαζόμενων, φορέων και πολιτών δεν πρόκειται ποτέ να γίνει «ΝΑΙ» για συναίνεσή μας στις προσπάθειες της κυβέρνησης που με αντάλλαγμα την παραμονή της στην εξουσία, υποκύπτει αδιαμαρτύρητα στις εντολές των δανειστών επιχειρώντας μεταξύ άλλων να καταρρακώσει και να εξοντώσει τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ, ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.
Καλούμε το Υπουργείο Υγείας, τη Διοίκηση της 6ης Υ.ΠΕ., τους βουλευτές του Νομού μας και ιδιαίτερα αυτούς που εκπροσωπούν την κυβέρνηση (τυχαία άραγε η απουσία τους στο συλλαλητήριο;) που τόσο λαλίστατοι ήσαν προεκλογικά, να σταματήσουν το «κρυφτούλι» αποδεικνύοντας με δράσεις και πράξεις το ενδιαφέρον τους για το ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ. Όχι με αόριστες υποσχέσεις. ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ τέλειωσαν. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ - Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ».

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24
vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24