Με επιτυχία σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο για την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Λαογραφικού Συλλόγου Ανδραβίδας «Ο Μωριάς», με τον ερχομό του Αϊ Βασίλη. Μεγάλη ήταν η συμμετοχή του κόσμου και κυρίως των παιδιών. Στην εκδήλωση αυτή συμμετείχαν η Φιλαρμονική Ανδραβίδας «Αρίων», τα παιδιά του χορευτικού τμήματος του συλλόγου με χριστουγεννιάτικες ενδυμασίες, ο Όμιλος Φιλίππων Ανδραβίδας «Σπάρτακος» αλλά και ιδιώτες εθελοντές όπως Αντώνης Σοφιανός, Βασίλης Δρακόπουλος (ηλεκτρολόγος), Κώστας Μποβολέτης (διάθεση πόνυ), Νικολόπουλος (Άγιος Βασίλης), Όλγα Βουρτσάνη, Μαρία Κυπουρού, Ανδρέας Χρυσανθακόπουλος. Ιδιαίτερη χαρά στους διοργανωτές, έδωσε η παρουσία των παιδιών από το Χαμόγελο Παιδιού της Κυλλήνης. «Ευχαριστούμε όλους για την στήριξη και για την παρουσία σας στις εκδηλώσεις μας!! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε με υγεία και ειρήνη για όλο τον κόσμο» ανέφεραν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















