Δεν "προλαβαίνουμε . . ." επιβεβαιώνει η δημοτική αρχή Πύργου
Δεν αποτελεί πλέον νέο. Ο Πύργος και τα χωριά, θα γιορτάσουν και τα φετινά Χριστούγεννα, με σκουπίδια. Σκουπίδια και ποντίκια να τριγυρνούν παντού. Με χιλιάδες τόνους διάσπαρτους στις γειτονιές της πόλης και των δημοτικών διαμερισμάτων, στις άκρες της εθνικής οδού, έξω από εκκλησίες και σχολεία.
Ακόμα μια γιορτινή περίοδος, που εκατοντάδες ετεροδημότες και επισκέπτες θα βρεθούν στην περιοχή, θα έρθουν αντιμέτωποι με την βρωμερή εικόνα των σκουπιδιών που στους μόνιμους κατοίκους αποτελεί πλέον μια συνηθισμένη καθημερινότητα με ελάχιστους από αυτούς να αντιδρούν…
Οι προγραμματικές συμβάσεις μεταξύ του Δήμου και των ΧΥΤΑ μπορεί να υπογράφηκαν και να εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο, οι γραφειοκρατικές διαδικασίες όμως προκαλούν ανυπέρβλητες καθυστερήσεις εμποδίζοντας το τμήμα Καθαριότητας, να προχωρήσει στην αποκομιδή… Καθυστερήσεις και συγκεκριμένες από το Νόμο προθεσμίες, που η δημοτική αρχή, γνωρίζει ότι υπάρχουν και που όμως, δεν προνόησε εγκαίρως τις προηγούμενες εβδομάδες να πιέσει όσο έπρεπε για να μπορέσουν οι δημότες της, να γιορτάσουν μετα από δυο συνεχόμενες χρονιές, τα Χριστούγεννα, σε ένα περιβάλλον καθαρό.
«Δεν προλαβαίνουμε…» είπε στην προχθεσινή συνεδρίαση ο αντιδήμαρχος Α. Σκαρτσιάρης, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες όλων, ότι και αυτά τα Χριστούγεννα τα σκουπίδια θα παραμείνουν παρέα με τα στολίδια των γιορτών, τις πολύχρωμες γιρλάντες και το φωτεινό χριστουγεννιάτικο διάκοσμο. Όπου και αν στρέψει κανείς το βλέμμα του, δυο εικόνες σε πλήρη αντίθεση. Εικόνες που μπορεί τα μάτια των μεγάλων να τις «διαχειρίζεται» όχι όμως και των παιδιών που με απορημένο βλέμμα εξακολουθούν να ρωτούν «γιατί μαμά ο δρόμος έχει πάντα σκουπίδια;».
«Προσπαθούμε για την… Πρωτοχρονιά»
Αποκλείοντας την περίπτωση, τα Χριστούγεννα, η πόλη και τα χωριά να έχουν καθαρίσει, ο αντιδήμαρχος Βασίλης Σεϊντής επισήμανε ότι γίνονται προσπάθειες να «συμμαζέψουν» όσο αυτό είναι δυνατόν, οτιδήποτε μπορέσουν. «Προσπάθειες γίνονται, δυστυχώς όμως δεν είναι και εύκολο. Ήδη σήμερα, ο οδηγός του jcb μας, κατέρρευσε από την πίεση και νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Πύργου… Το προσωπικό, έχει πλέον εξαντληθεί καθώς καθημερινά υπερβαίνει τις δυνάμεις και τις αντοχές του στην προσπάθεια αποκομιδής. Ευελπιστούμε, πρώτα ο Θεός, μετα τα Χριστούγεννα, να έχουν ολοκληρωθεί οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και να ξεκινήσουμε την αποκομιδή ώστε την Πρωτοχρονιά να έχουμε έναν πιο καθαρό δήμο».
Κική Κολοβέρου
[email protected]




















