Σε μια λιτή, αλλά συνάμα χαρούμενη γιορτή, βράβευσε ο δήμος Πηνειού, το βράδυ της Κυριακής, τους νέους φοιτητές του από το Τραγανό. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του δημαρχείου του Τραγανού, ενώ επίσημη προσκεκλημένη ήταν η καθηγήτρια του ΕΑΠ κα. Μαγδαληνή Ψαρρού.
Ευχές στους νέους φοιτητές έδωσε τόσο ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Ωλένης κ. Αθανάσιος όσο και όλοι οι επίσημοι που προχώρησαν στη συνέχεια στις βραβεύσεις. Ανάμεσά τους, ο βουλευτής Ηλείας κ. Μάκης Μπαλαούρας, ο δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός, οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Βασίλης Κασσιανός, Σπύρος Βασιλείου και Παναγιώτης Κυριαζής, ο πρόεδρος του Νομικού Προσώπου Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος κ. Δημήτρης Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τραγανού κ. Νίκος Τσάκωνας, ο πρώην δήμαρχος Τραγανού κ. Νίκος Ευσταθίου, δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι κ.α.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















