Δεύτερο κρούσμα κλοπής σημειώθηκε στο νέο γήπεδο του Καλλικώμου. Από την ταράτσα των αποδυτηρίων άγνωστοι έκλεψαν το καζάνι του ηλιακού θερμοσίφωνα αφήνοντας μόνο τη βάση του πίσω. Οι άγνωστοι δράστες παραβίασαν την περίφραξη όπου έκοψαν το σύρμα για να μπουν στο γήπεδο και να φορτώσουν στη συνέχεια σε άγνωστο όχημα το βαρύ καζάνι.
Όπως κατήγγειλε ο δήμαρχος Ανδρίτσαινας – Κρεστένων Σάκης Μπαλιούκος το περιστατικό συνέβη μεταξύ της Κυριακής και της Δευτέρας το βράδυ. Από τον ίδιο χώρο είχαν αφαιρέσει προ καιρού μια γεννήτρια τροχήλατη. «Δεν θα το αφήσουμε έτσι αυτό. Κάνω έκκληση στον Αστυνομικό Διευθυντή Ηλείας και στον Διοικητή του Α.Τ. Κρεστένων να δώσουν μια ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα διότι αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να μένουν έτσι. Σε λίγο θα κάνουμε περιπολίες σε υδραγωγεία και άλλες μόνιμες εγκαταστάσεις να αποφύγουμε τις κλοπές. Το γήπεδο έχει λίγους μήνες που λειτουργεί. Και αυτοί που το έκαναν δεν είναι ξένοι και περιθωριακοί άνθρωποι. Είναι της περιοχής μας» σχολίασε ο κ. Μπαλιούκος.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















