Το πρώτο περιστατικό του έτους στην Ηλεία ήταν μια διακομιδή του ΕΚΑΒ για ένα παθολογικό περιστατικό στο νοσοκομείο Πύργου στις 00:25.
Η Αστυνομία έκανε ποδαρικό με ένα τροχαίο υλικών ζημιών στην Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου, στο ύψος της Γαστούνης. Συνέβη στις 00:45 και ήταν μια εκτροπή οχήματος, χωρίς ευτυχώς τραυματισμό.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία, είχε το πρώτο περιστατικό στον Πύργο γύρω στις δύο τα ξημερώματα. Χρειάστηκε να επέμβει σε παροχή βοήθειας όταν ένα παιδί κλείστηκε στο δωμάτιό του λόγω χαλασμένου πόμολου.




















