Τρεις οπλισμένοι εισέβαλαν στο υποκατάστημα
Του Γιάννη Σπυρούνη
Ποδαρικό στο νέο μήνα έκαναν τρεις ληστές το πρωί της Δευτέρας στα ΕΛΤΑ Λεχαινών. Κρατώντας όπλα και φορώντας κράνη εισέβαλαν στο υποκατάστημα για να καταφέρουν να αποσπάσουν το ποσό των 530 ευρώ. Οι δράστες ίσως περίμεναν πως λόγω της διανομής των συντάξεων τα χρήματα δεν θα βρίσκονταν στο χρηματοκιβώτιο και έτσι ουσιαστικά έφυγαν με άδεια χέρια…
Μικρή η λεία
Η ληστεία συνέβη περίπου στις 8,20 το πρωί. Οι τρεις ληστές έφτασαν έξω από το υποκατάστημα στην οδό Κωνσταντίνου Κανάρη 5 στα Λεχαινά με δύο μηχανές μεγάλου κυβισμού γκρι και μαύρου χρώματος. Ο ένας έμεινε στο δρόμο κρατώντας σύμφωνα με μαρτυρίες όπλο που έμοιαζε με καλάσνικοφ. Οι άλλοι δύο εισέβαλαν στο υποκατάστημα όπου εκείνη την ώρα βρίσκονταν μόνοι οι υπάλληλοι. Οι δύο υπό την απειλή πιστολιών άρχισαν να ψάχνουν τους ταχυδρομικούς σάκους πιστεύοντας πως περιείχαν χρήματα. Όμως δεν είχαν υπολογίσει σωστά καθώς δεν είχε φτάσει στο υποκατάστημα το όχημα της χρηματαποστολής και όσα χρήματα υπήρχαν εκεί βρίσκονταν μέσα στο χρηματοκιβώτιο με σύστημα χρονοκαθυστέρησης. Έτσι οι δράστες περιορίστηκαν στο να πάρουν το ποσό των 530 ευρώ που υπήρχε στο ταμείο του υποκαταστήματος.
Οι δράστες εκτιμάται πως ανήκουν στην ίδια σπείρα που είχε ληστέψει δύο φορές ταχυδρομική πράκτορας στο Νιοχώρι Κυλλήνης, εταιρία διανομής τσιγάρων στην Ανδραβίδα και τον ιδιοκτήτη αυτής στα Λεχαινά. Άτομο που αντιλήφθηκε τους ληστές στο υποκατάστημα ειδοποίησε την Αστυνομία.
Αμέσως μετά την ενημέρωση, κινητοποιήθηκαν άμεσα οι αστυνομικές δυνάμεις της περιοχής και οι δράστες διέφυγαν με τις δύο μοτοσικλέτες με κατεύθυνση από Λεχαινά προς Αρετή, μέσα από τη δημοτική οδό Λεχαινών – Κοτυχίου. Στο υποκατάστημα έφτασαν ο Αστυνομικός Διευθυντής Ηλείας Κώστας Στεφανόπουλος με τους αναπληρωτές του κ.κ. Κωστόπουλο και Παπασωτηρίου, αστυνομικούς της Ασφάλειας Αμαλιάδας, της ΟΠΚΕ και του Α.Τ. Λεχαινών, για την διερεύνηση της υπόθεσης…





















