Με χαρούμενες φωνές και γέλια παιδιών να πλημμυρίζουν τον χώρο και σε συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα, πραγματοποιήθηκε σημερα ο καθιερωμένος Αγιασμός στον Παιδικό Σταθμό Ανδραβίδας, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της εκπαιδευτικής περιόδου 2025-2026.