Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Γεύσεις

Κουλουράκια κρασιού με κάρδαμο

Κουλουράκια κρασιού με κάρδαμο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Μια συνταγή απο το Taste of Life by Betty

Αντί για σύσταση για τα συγκεκριμένα κουλούρια θα πω το εξής : Η μητέρα μου είναι αξεπέραστη στην κατασκευή κουλουριών . Στα Πασχαλινά , στα πορτοκαλοκούλουρα , στα μουστοκούλουρα ..κλπ…λες κι έχει ένα πολύ λεπτό αισθητήρα μέσα της και σταματάει την προσθήκη αλευριού στον κατάλληλο κόκκο! Είναι λοιπόν ο πιο αυστηρός κριτής κι ο πιο απαιτητικός δοκιμαστής . Όσες φορές κι αν έφτιαξα κουλουράκια η απάντησή της ήταν: “Ωραία , Μπέττυ μου , αλλά σου έπεσε λίγο περισσότερο αλεύρι” ή “ήθελαν λίγο αλεύρι ακόμα , γι' αυτό σου άπλωσαν” . Αυτή τη φορά όμως με έκπληξη δεχτηκα την απάντησή της και τη θετική κριτική της , λιτή , Λακωνική και περιεκτική : "Μπέττυ…ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ! "...

Υλικά :

500 γρ. κοκ. φαρίνα

120 ml λευκό κρασί (περίπου μισή κούπα)

210 ml λάδι (ανάμικτο ελαιόλαδο κι ελαφρύ) (περίπου μισή κούπα)

130 γρ. ζάχαρη (περίπου μισή κούπα)

2 κ.γλ. τριμμένο κάρδαμο

Σουσάμι για το ψήσιμο

krasokoyloyra2krasokoyloyra3krasokoyloyra4krasokoyloyra5krasokoyloyra6krasokoyloyra7krasokoyloyra8krasokoyloyra9krasokoyloyra10krasokoyloyra11

Εκτέλεση :

Τοποθετούμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι σε μια λεκάνη ζυμώματος και τα αναμιγνύουμε για λίγη ώρα με το σύρμα . Προσθέτουμε τότε τη φαρίνα σε δυο δόσεις και ζυμώνουμε με το χέρι μέχρι να πετύχουμε μια λαδερή , αφράτη κι εύπλαστη ζύμη . Παίρνουμε ζύμη όσο ένα μικρό καρύδι , πλάθουμε λεπτά κορδονάκια , τα κάνουμε κουλουράκια , τα βουτάμε στο σουσάμι από τη μία πλευρά και τα αραδιάζουμε στο ταψί του φούρνου στρωμένο με λαδόκολλα . Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο , στους 200ο , στην προτελευταία σχάρα , για 20 λεπτά περίπου , μέχρι να ροδίσουν . Περιμένουμε να κρυώσουν και τα απολαμβάνουμε.

-Αν θέλουμε να κολλάει καλύτερα πάνω το σουσάμι , καλό είναι να τα βρέχουμε λιγάκι με νερό με τη βοήθεια ενός πινέλου .

-Καλό είναι να τα πλάθουμε απ’ ευθείας στα χέρια (είναι πολύ εύπλαστα) και όχι στον πάγκο εργασίας γιατί “χωρίζει” η ζύμη λόγω του κρασιού!

Καλή επιτυχία!

Βρείτε περισσότερες συνταγές στο Taste of Life by Betty

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Καλλιόδης Κωνσταντίνος Γυναικολόγος

Καλλιόδης Κωνσταντίνος Γυναικολόγος