Σας έχει τύχει να έχετε αποκτήσει, κάποια φορά εμμονή με μια γεύση ή μάλλον με μία και μοναδική συνταγή;;;
Αν ναι, τότε θα με καταλάβετε!!!
Ζω ένα δράμα ή μάλλον ζω το δράμα ενός κολλήματος με μια λεμονάτη και πικάντικη, δεντρολιβανάτη γεύση... τη γεύση του συγκεκριμένου κοτόπουλου.
Αυτό είχε πολύ καιρό να μου συμβεί ή μάλλον σε τέτοια "έκταση" δεν μου είχε ξανασυμβεί!!!!
Αυτό το κοτόπουλο το τρώω κάθε εβδομάδα... εδώ και ένα μήνα!!!!
Για μένα που θέλω αλλαγές στη γεύση, είναι απίστευτο!!!!