Ήταν μερικές μέρες πριν τα γενέθλια του γαμπρού μου, όταν συζητώντας σχετικά με τα γλυκά και τα ζαχαροπλαστεία της εποχής των φοιτητικών μας χρόνων ανέφερε ότι το αγαπημένο του σοκολατένιο γλυκό ήταν μια πάστα όλο σοκολάτα... η Αφρικάνα, μια πάστα με σοκολατένιο παντεσπάνι και σοκολατένια κρέμα, που κάποια άλλα ζαχαροπλαστεία την αντικαθιστούσαν με κάτασπρη σαντιγύ πριν την πασπαλίσουν με μικρά δαχτυλίδια τριμμένης κουβερτούρας.
Μια σοκολατένια πάστα από τα παλιά ...Αφρικάνα























