Στο σπίτι μας, τέτοιες μέρες, οι "αμαρτίες" αυτές είναι ...σχεδόν ...κανόνας!
Πώς όμως να αντισταθείς όταν περνάς από την τραπεζαρία και στο τραπέζι στρογγυλοκάθονται χιονισμένοι κουραμπιέδες και μελένια μελομακάρονα;
Μακάρι να ήμουν πιο εγκρατής και να μην άκουγα το "ολόγλυκο" τραγούδι τους!
Δύσκολο...πολύ δύσκολο!
Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, κορμοί, χριστόψωμα και λίγο μετά βασιλόπιτες, δίπλες, γλυκά κάστανα σοκολατένια ή όχι, τρουφάκια, μπακλαβάδες... ένα πλήθος από υπέροχα γλυκά που συνοδεύουν όλες τούτες τις μέρες σε κάθε σπίτι!
Τί να πρωτοδιαλέξεις και τί να πρωτογευθείς!