facebook shtwitter shyoutube sh
ΚαιρόςΑθλητικά by OlympiasportsΠολιτισμόςΠολιτισμόςLIfestyleΕπιχειρηματικό ΠάρκοΠεριβάλλον

andritsou

kaisaris20181006

sotiropoulos skoubouri vets

Συνεργασία ανάπτυξης για τον 4ο Μαραθώνιο Ολυμπίας

 

Στο πλευρό της διοργάνωσης το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, με εμπειρία και τεχνογνωσία

Του Γιάννη Σπυρούνη

Την συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου σε επίπεδο τεχνογνωσίας και επιστημονικής καθοδήγησης, ανακοίνωσαν χθες οι διοργανωτές του Μαραθωνίου Ολυμπίας. Λίγο πριν την 4η διοργάνωση και ο θεσμός πλέον μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Σε συνέντευξη Τύπου στην έδρα της Π.Ε. Ηλείας οι εκπρόσωποι των διοργανωτών και του Πανεπιστημίου, αναφέρθηκαν στις πτυχές αυτής της συνεργασίας.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Μαραθώνιος Ολυμπίας Δημήτρης Κωσταριάς αναφέρθηκε στις σημαντικές προοπτικές της διοργάνωσης και την προσπάθεια που γίνεται για την ανάδειξή του. Προς αυτή την κατεύθυνση τόνισε πως γίνονται και νέα συνεργασίες όπως αυτή με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, που βοηθά να αποκτήσει ο Μαραθώνιος μεγαλύτερη εξωστρέφεια.

Ο Ηλείος Αναπληρωτής Πρόεδρος Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Παν. Πελοποννήσου, Παναγιώτης Αλεξόπουλος, τόνισε πως το Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού το μοναδικό στη χώρα, έχει συγκεκριμένη τεχνογνωσία για την οργάνωση τέτοιων μεγάλων αθλητικών γεγονότων. Ο εκπρόσωποι του Πανεπιστημίου θα καταγράψουν πλεονεκτήματα και αδυναμίες της διοργάνωσης και θα καταθέσουν τις προτάσεις τους, στην οργανωτική επιτροπή.
Ο καθηγητής μάρκετινγκ και επαγγελματικού αθλητισμού Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Παν. Πελοποννήσου, Γιάννης Δουβής, τόνισε πως «… το συγκριτικό πλεονέκτημα του Μαραθωνίου της Ολυμπίας πηγάζει από το ιστορικό υπόβαθρο της διαδρομής, αλλά και από τη μοναδικότητα του σημείου του τερματισμού, την πόλη της Ολυμπίας. Ο σχεδιασμός του branding της διοργάνωσης και η εκμετάλλευση της μοναδικότητάς της, ώστε να αποδοθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη υπεραξία είναι εξαιρετικής σημασίας. Αυτό είναι κάτι πάνω στο οποίο σίγουρα πρέπει να δουλέψουμε και να συνεργαστούμε μαζί με την οργανωτική επιτροπή» είπε χαρακτηριστικά και επισήμανε πως απαιτείται από εκεί και ύστερα μια στοχευμένη επικοινωνία του προϊόντος σε συγκεκριμένες αγορές. Τρίτο θέμα που έθεσε είναι η χαρτογράφηση της χορηγικής αγοράς, η ανάπτυξη χορηγικού προγράμματος και η ενεργοποίησή του με δράσης όλη τη χρονιά. Τέλος αναφέρθηκε στην ανάπτυξη προγράμματος επίσημων αδειοδοτημένων προϊόντων του Μαραθωνίου με στόχο την εμπορικότητα.
Ο αναπληρωτής καθηγητής με εξειδίκευση οργάνωση και διαχείριση εθελοντικού προσωπικού σε αθλητικές δραστηριότητες, Θανάσης Στρίγγας, στάθηκε στην ανάπτυξη του εθελοντισμού στο πλαίσιο του Μαραθωνίου της Ολυμπίας, φέρνοντας ως παράδειγμα τον Μαραθώνιο της Αθήνας.
Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος Μαραθωνίου Ολυμπίας και Γ.Γ. Δήμου Ήλιδας, Λυκούργος Πολυχρονόπουλος, η γραμματέας Μαγδαληνή Χριστοδουλοπούλου, ο ταμίας Σταύρος Τσιπολίτης και τα μέλη Στέλιος Βασιλείου, Αντώνης Χρυσανθακόπουλος, Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Αρχ. Ολυμπίας και πρόεδρος του ΝΠΔΔ και ΝΠΠΑ και η αντιπρόεδρος του ΝΠΔΔ Αρχ. Ολυμπίας Ρόη Αντωνοπούλου.

 

Πηγή

ilialive.gr