Σκεπασμένη από ένα λευκό πέπλο ξύπνησε το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης η Ηλεία.
Αιτία ήταν η ομίχλη μεταφοράς που “έφερε” το Ιόνιο, ένα φαινόμενο που αυτή την εποχή το βλέπουμε αρκετές φορές.
Και κάθε φορά είναι εντυπωσιακό.
Ο φακός του ilialive.gr κατέγραψε εικόνες από την περιοχή του Πύργου, με την ομίχλη να έχει κατέβει στην περιοχή αρκετά χαμηλά.
Το φαινόμενο όσο περνούσε η ώρα περιοριζόταν πάνω από την πόλη, αλλά ήταν απλωμένο στις γύρω περιοχές.
Δείτε video:
{https://www.youtube.com/watch?v=6pw9Xq7X6BM}
Δείτε φωτογραφίες:






























