Το πλοίο απέπλευσε από την Αττάλεια για την νέα του αποστολή στη Μεσόγειο, μετά τη νέα Navtex που εξέδωσε η Τουρκία σήμερα
Το πλοίο απέπλευσε από την Αττάλεια για την νέα του αποστολή στη Μεσόγειο, μετά τη νέα Navtex που εξέδωσε η Τουρκία σήμερα.
Παράλληλα, στέλνει μήνυμα ότι οι προσπάθειες για την «ενεργειακή ανεξαρτησία της Τουρκίας, σε Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα, θα συνεχιστεί χωρίς διακοπή».
Oruç Reis gemimiz arkasına milletimizin desteğini alarak Akdeniz'e indi.
— Fatih Dönmez (@fatih_donmez) August 30, 2019
Çanakkale’deki şehitlerimizi selamlayan gemimize ve personelimize bu milli görevde başarılar dilerim.
? Türkiye sizinle ?? pic.twitter.com/XXD6v8zjt8





























