Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Κόσμος

«Είμαστε σε καλό δρόμο» λέει ο Τραμπ μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ζελένσκι

«Είμαστε σε καλό δρόμο» λέει ο Τραμπ μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ζελένσκι Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ UKRAINE PRESIDENTIAL PRESS SERVICE HANDOUT
Το τηλεφώνημα διήρκεσε περίπου μία ώρα και η συζήτηση βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην επικοινωνία που είχε ο Αμερικανός πρόεδρος με τον Ρώσο ομόλογό του την Τρίτη
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, ανακοίνωσε ότι είχε μια «πολύ καλή» τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ουκρανό ομόλογό του, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, η οποία διήρκεσε περίπου μία ώρα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η συζήτηση βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην επικοινωνία που είχε την προηγούμενη ημέρα με τον Πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, με στόχο την ευθυγράμμιση των απαιτήσεων και των αναγκών τόσο της Ρωσίας όσο και της Ουκρανίας.

Ο Αμερικανός Πρόεδρος τόνισε ότι οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο και προανήγγειλε επίσημη ενημέρωση για τα βασικά σημεία της συζήτησης. Όπως ανέφερε, τον ρόλο αυτόν θα αναλάβουν ο υπουργός Εξωτερικών, Μάρκο Ρούμπιο, και ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας, Μάικ Γουόλτς οι οποίοι θα παρουσιάσουν μια ακριβή αποτύπωση των όσων συζητήθηκαν.

«Είμαστε σε καλό δρόμο» λέει ο Τραμπ μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ζελένσκι

Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24
vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24