Μάλιστα κάποιες από τις λάθος σημαίες είχαν τοποθετηθεί κοντά στον Λευκό Οίκο αν και το λάθος διορθώθηκε γρήγορα, δήλωσε την Παρασκευή (24/4) ένας αξιωματούχος του Υπουργείου Μεταφορών της Ουάσινγκτον.
After a short lunch break (and geography lesson) DC public work crews have decide to replace the Australian flags with the British flag around the White House. https://t.co/9P2T1yKQri pic.twitter.com/Agkd0SW3X4
— Andrew Leyden (@PenguinSix) April 24, 2026
Δεκαπέντε αυστραλιανές σημαίες συμπεριλήφθηκαν για λίγο ανάμεσα στις περισσότερες από 230 σημαίες που τοποθετήθηκαν για να καλωσορίσουν τον Βρετανό βασιλιά κατά την άφιξή του στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ τη Δευτέρα. Αργότερα αντικαταστάθηκαν με τη βρετανική σημαία, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Ο Κάρολος είναι επίσης ο αρχηγός του κράτους της Αυστραλίας, αλλά ο ρόλος είναι σε μεγάλο βαθμό εθιμοτυπικός.
Πηγή: cnn.gr





























