Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Life & Style

Ελένη Δήμου: Ξανά στο νοσοκομείο η τραγουδίστρια – «Είμαι χάλια»

Ελένη Δήμου: Ξανά στο νοσοκομείο η τραγουδίστρια – «Είμαι χάλια»
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Το βίντεο που ανέβασε η Ελένη Δήμου στο Instagram.

Στο νοσοκομείο μπαίνει και πάλι η Ελένη Δήμου, η οποία νοσεί από κορονοϊό. Με βίντεο που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η τραγουδίστρια ενημέρωσε τους διαδικτυακούς της φίλους πως είναι χάλια και ότι θα μπει ξανά στο νοσοκομείο

«Τελικά αυτό που ήθελα να αποφύγω δεν μπορώ να το αποφύγω. Σε λίγο φεύγω για νοσοκομείο. Είμαι χάλια», λέει η Ελένη Δήμου στο βίντεο που δημοσίευσε.



Πηγή: Zappit.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI / ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

vlaxantoni pop xmas24