telesima 755x150 sotiropoulos skoubouri vets

25|10
2019
11:47

Νταβάρης Σταύρος - Πρατήριο Υγρών Καυσίμων Πύργος

Αιτωλοακαρνανία: Τέσσερις μαθητές έριξαν ναφθαλίνη στο σχολείο τους

Τρεις μαθητές αισθάνθηκαν έντονη δυσφορία και διακομίστηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου για την παροχή πρώτων βοηθειών

Να αποφύγουν τα μαθήματα ήθελαν τέσσερις ανήλικοι μαθητές ενός σχολείου στην Κατούνα Αιτωλοακαρνανίας και κατέφυγαν στο εδώ και χρόνια γνωστό κόλπο της ρίψης… ναφθαλίνης στους χώρους και τις αίθουσες του σχολικού συγκροτήματος!

Οι δράστες έκλεψαν το πρωί της Τρίτης τα κλειδιά του σχολείου από ένα γραφείο και το ίδιο βράδυ έριξαν σημαντική ποσότητα ναφθαλίνης στους χώρους διδασκαλίας, χωρίς να σκεφτούν ότι αυτό θα είχε επιπτώσεις στην υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών. Το αποτέλεσμα ήταν δύο κορίτσια και ένα αγόρι να νιώσουν έντονη δυσφορία και να διακομιστούν στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου για την παροχή πρώτων βοηθειών.
 
Το σχολείο δεν λειτούργησε και ο διευθυντής ειδοποίησε αστυνομικούς του τοπικού τμήματος, οι οποίοι ξεκίνησαν έρευνες και κατάφεραν να ταυτοποιήσουν άμεσα τους δολιοφθορείς ηλικίας 17, 17, 17 και 16 χρόνων, οι οποίοι συνελήφθησαν το ίδιο μεσημέρι και ομολόγησαν την πράξη τους.

Οι ανήλικοι οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου με κατηγορίες για κλοπή, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και απλή σωματική βλάβη, ενώ θα αντιμετωπίσουν επιπτώσεις από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε βάρος των γονέων τους σχηματίστηκε δικογραφία για παραμέληση της εποπτείας ανηλίκου.
 
Πηγή: Protothema.gr

28ης Οκτωβρίου 1
Πύργος Ηλείας
Τηλ: 26210-30400
Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976-869414
Εμπορικό Τμήμα: 6945556212
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright © 2011 Ηλεία Live!. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Μέλος του emedia logo  Όροι χρήσης - Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.