LIVE

motorforum 1520x250

as koryfis 2020

hairthecity 755x150  sotiropoulos skoubouri vets
karaxristos 755x150  gatzos 755x150
manta 755x150  ilialive 755x150 2

Νταβάρης Σταύρος - Πρατήριο Υγρών Καυσίμων Πύργος

28|03
2020
16:11

Alfa Romeo 8C-R Tazio

H Alfa Romeo με τους αμέτρητους φίλους σε όλο τον κόσμο, αν παρουσίαζε ένα πρωτότυπο για ένα δικό της υπεραυτοκίνητο, θα ήταν τόσο ακραίο σε όλα του.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι αυτό που θα περίμενε κανείς να δει από την Alfa Romeo για να δικαιολογήσει τη φήμη της Ιταλικής μάρκας σχετικά με τις ικανότητές της να «ξεσηκώνει» τα πλήθη με δημιουργίες που έχουν το στίγμα της αισθητικής ανωτερότητας αλλά και κορυφαίες επιδόσεις για να ξεχωρίζει από κάθε άποψη. Δυστυχώς όπως φαίνεται, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στα πλάνα της Alfa Romeo για το άμεσο μέλλον. Το εν λόγω δημιούργημα με την ονομασία 8C-R Tazio είναι ένα hypercar σχεδιασμένο από τον Arseny Kostromin, έναν Ρώσο βιομηχανικό σχεδιαστή, με «βαρύ» βιογραφικό από το οποίο ξεχωρίζει το πέρασμα από Volkswagen και Renault.

Με βάση την εικόνα του πρωτοτύπου, θα μπορούσε άνετα να ανταγωνιστεί τα μοντέλα της Koennigsegg, δίνοντας ένα έντονο στοιχείο από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Alfa Romeo που έχουν να κάνουν με την σχεδίαση. Είναι τόσο δυναμική αισθητικά η σχεδίαση του 8C-R Tazio που ακόμα και σταματημένο δίνει την αίσθηση της κίνησης, ενώ από όλες τις γωνιές, μοιάζει να είναι σμιλεμένο σαν έργο τέχνης. Το πρωτότυπο ξεκίνησε ως ένα σχέδιο για τον εορτασμό των 110 χρόνων της Alfa Romeo, σαν μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της Disco Volante αλλά μετά από αρκετά χρόνια μελέτης και εξέλιξης της φόρμας, μοιάζει να είναι βγαλμένο από το μελλοντικό grid των αγώνων αντοχής της FIA.


Σαν τέτοιο, ταιριάζει απόλυτα ο V12 κινητήρας που οραματίζεται ο σχεδιαστής του. Χωρίς turbo με γραμμική απόδοση και ένα σειριακό κιβώτιο, να παίζουν αμφότερα ρόλο και σε δομικό επίπεδο, παράλληλα με την άπλετη χρήση ανθρακονήματος για το πλαίσιο και την καμπίνα. Η τελευταία, είναι ιδιαίτερα στενή και έλκει την έμπνευσή της από τα μονοθέσια της F1 σε ότι έχει να κάνει με τη διάταξη και την τοποθέτηση των χειριστηρίων, προκειμένου να είναι ο χώρος που καταλαμβάνει στο σχέδιο, ιδιαίτερα μικρός δίνοντας πολλά περιθώρια για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς του πρωτοτύπου.


 
Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

28ης Οκτωβρίου 1 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Μέλος του emedia logo

Όροι χρήσης - Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.