Έτσι θα είναι η Porsche Taycan Cross Turismo
Η γκάμα της Porsche Taycan σύντομα θα διευρυνθεί με την πιο πρακτική έκδοση Cross Turismo η οποία απαθανατίστηκε χωρίς καμουφλάζ στην τελική της μορφή.
Με αυτό τον τρόπο η Porsche θα γίνει η πρώτη εταιρία που θα προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό estate υψηλών επιδόσεων που θα κοντράρει συμβατικά μοντέλα όπως το Audi RS6 Avant και η Mercedes-AMG E 63 estate. Η διατήρηση μιας ψηλής γραμμής στο τελείωμα της οροφής αναμένεται να επιφέρει σημαντική βελτίωση στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και κυρίως στον διαθέσιμο χώρο αποσκευών ο οποίος θα κυμαίνεται κοντά τα 500 λίτρα, δηλαδή περισσότερα από 50 λίτρα επιπλέον από την κανονική Taycan. Πάντως πέραν των διαφορών στο αμάξωμα οι δύο εκδόσεις της Taycan θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη . Η εισαγωγική έκδοση 4S θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με την μέγιστη απόδοση να φθάνει τους 530 ίππους σε λειτουργία overboost, ενώ η τροφοδοσία θα γίνεται από μπαταρία 79 kWh. Οι εκδόσεις Turbo και Turbo S θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία 91 kWh ενώ η μέγιστη ισχύς θα φθάνει τους 680 και 760 ίππους αντίστοιχα.