LIVE

 

as koryfis 2022

bougatsa pasa 755x150 0122 skoutas eshop
hairthecity 755x150 praxitelis anastasopoulos 750x150 1021
ilialive agrotax osde

Νταβάρης Σταύρος - Πρατήριο Υγρών Καυσίμων Πύργος

20|03
2019
16:08

Η Mitsubishi σκοράρει ψηλά στην ικανοποίηση πελατών

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών J.D. Power 2019 - Customer Satisfaction Index (CSI), η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), η ταχύτερα αναπτυσσόμενη Ασιατική μάρκα στις ΗΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά, βελτιώθηκε κατά 27 μονάδες, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα της βιομηχανίας, ανεβαίνοντας από την 21η στη 12 θέση της γενικής κατάταξης.

Μεταξύ των μη luxury μαρκών, η Mitsubishi ανέβηκε από τη 10η θέση το 2018 στη Νο3 θέση φέτος. Αφήνοντας πίσω της ηχηρά ονόματα.

«Η ικανοποίηση πελατών είναι βασική αξία στη Mitsubishi Motors, και η απόδοσή μας στην Έρευνα JD Power CSI την τελευταία διετία αποδεικνύει την επικέντρωση των προσπαθειών μας στο σκοπό αυτό. Μοναδικό μας κίνητρο είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρία μας» δήλωσε ο Mark Chaffin, Chief Operating Officer της MMNA. «Αποτελεί τεράστια επιτυχία για την MMNA, και όλα τα εύσημα απονέμονται στο εξαιρετικό δίκτυο εμπόρων και στις ομάδες παροχής υπηρεσιών στην έδρα μας, αλλά και σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε.»

Η Mitsubishi Motors έχει βελτιώσει το σκορ της κατά 61 μονάδες στην Έρευνα CSI το διάστημα 2016-2019, συμπεριλαμβανομένης της φετινής αύξησης  των 27 μονάδων και της περσινής των 26 μονάδων. Αυτή η βελτίωση είναι η καλύτερη σε επίπεδο μη luxury μαρκών αυτή τη χρονική περίοδο. Επιπλέον, η μάρκα κατατάχθηκε Νο1 στη βιομηχανία στην ικανοποίηση από το σέρβις μη luxury μαρκών, σύμφωνα με την Έρευνα CSI.

Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας ενός έως πέντε ετών απαντούν σχετικά με την πιο πρόσφατη εμπειρία τους από το σέρβις σε καθεστώς τόσο εντός, όσο και εκτός εγγύησης. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα πέντε κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Μέλος του emedia logo

Όροι χρήσης - Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Coffee Berry