Μετά τη διάρρηξη που σημειώθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Πύργου, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές, και κατόπιν γνωστοποίησης του γεγονότος στην τοπική κοινωνία, ο Βουλευτής Ηλείας κ. Μιχάλης Κατρίνης ευαισθητοποιήθηκε άμεσα και προχώρησε σε δωρεά ενός πλήρους συστήματος συναγερμού προς το σχολείο.