Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Αθλητισμού συνάντηση του Υπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Ισίδωρο Κούβελο, τον Γενικό Γραμματέα της ΕΟΕ Στέφανο Χανδακά και τον Γιάννη Κάππο, Πρόεδρο της ΕΦΙΠΗΔ, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού, Γιώργου Μαυρωτά.