Αναφερόμενος στο δίκτυο άρδευσης σε 13 χωριά του ΤΟΕΒ Πελοπίου, δήλωσε ότι είναι απαρχαιωμένο και κατηγόρησε τους τοπικούς άρχοντες για αδιαφορία στα προβλήματα της αγροτιάς. «Η πολιτεία είναι απούσα. Σύντομα θα εγκαταλειφθούν όλα τα χωράφια και θα γίνουμε έρημος Σαχάρα», τόνισε ο κ. Κατσώλης.
Ακούστε περισσότερα ΕΔΩ




















