Στην γενική συνέλευση παρευρέθησαν ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας Κώστας Νικολούτσος και οι κ.κ Μπράτης Άγγελος [Γενικός Γραμματέας Επιμελητηρίου Ηλείας), Παρασκευόπουλος Αντώνης [Μέλος Δ.Σ Επιμελητηρίου Ηλείας), Αντωνόπουλος Ιωάννης [Μέλος Δ.Σ Επιμελητηρίου Ηλείας), Αντωνόπουλος Ιωάννης [Δ/ντής Επιμελητηρίου Ηλείας), Ξανθούλης Ηλίας [ Πρόεδρος Σωματείου Ψυκτικών Νομού Ηλείας - Μέλος Δ.Σ Επιμελητηρίου Ηλείας), Διονυσόπουλος Ιωάννης [Πρόεδρος Σωματείου Καταστηματαρχών Κουρέων - Κομμωτών Ν. Ηλείας), Παπαϊωάννου Δημήτριος [ Πρόεδρος Συλλόγου Επαγγελματιών Φωτογράφων Ηλείας «Φωτακτίς»), Τσερεμές Γεώργιος [Πρόεδρος Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Βαρθολομιού «Ο Άγιος Βαρθολομαίος»), Τσάκωνας Νικόλαος (Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Τραγανού) και Μαλλιόπουλος Ιωάννης (Πρόεδρος Συλλόγου Κρεοπωλών Ν. Ηλείας).
Η συνέλευση εξέδωσε ψήφισμα στήριξης των εκπαιδευτικών. Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:
«Στο «παρά πέντε» των 'Πανελλαδικών εξετάσεων η κυβέρνηση διάλεξε για μια ακόμα φορά έναν αντιδημοκρατικό τρόπο για να λύσει τα προβλήματα της Παιδείας, με λογική τύπου «Αποφασίζουμε και Διατάσσουμε».
Το ξεκάθαρο μήνυμα που θέλει να δώσει η κυβέρνηση είναι ένα, πως όποιος τολμά να αντιδρά και να αγωνίζεται θα του αφαιρείται και το τελευταίο δικαίωμα διεκδίκησης, αυτό της απεργίας.
Η επιστράτευση των καθηγητών πριν καν αποφασίσουν τελεσίδικα σχετικά με τις κινητοποιήσεις για τις πανελλαδικές εξετάσεις απλά δείχνει τον φόβο απέναντι στην οργή του λαού.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Ε.Β.Ε Νομού Ηλείας συμπαρίσταται στο δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών».




















