Ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα 15/7 η συγκομιδή βιομηχανικής τομάτας στην Ηλεία. Το πρώτο εργοστάσιο που δέχεται το προϊόν είναι αυτό της Unilever
ενώ την ερχόμενη Πέμπτη ξεκινάει τις παραλαβές και ο Κύκνος. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑγροΤύπου, από την Δευτέρα έχει ξεκινήσει να μαζεύει βιομηχανική τομάτα ένα 15% των παραγωγών ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις τα πράγματα δείχνουν ότι θα εξελιχθούν θετικά ως προς τις αποδόσεις και την ποιότητα.