Έτσι, με έγγραφο που εστάλη σε όλους τους Εμπορικούς Συλλόγους του Νομού, ζητείται να λάβουν απόφαση και να τοποθετηθούν μετά από συνεδρίαση των Διοικητικών Συμβουλίων τους.
Στόχος του Επιμελητηρίου είναι, να προταθεί κοινή συνεδρίαση με τους προέδρους των παραπάνω Συλλόγων, για την λήψη μιας κεντρικής απόφασης που θα κοινοποιηθεί στον Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας και στους υπόλοιπους εμπλεκόμενους φορείς.
Όπως δήλωσε χθες ο πρόεδρος του ΕΒΕ κ. Κώστας Νικολούτσος, πρόκειται πράγματι για ένα πολύ σοβαρό θέμα και ήδη υπάρχει έντονος προβληματισμός από τους εμπόρους σε κάθε περιοχή. Γι’ αυτό και επιδιώκεται μια κοινή θέση απέναντι στο ζήτημα μετά από συνεργασία με τους συλλόγους της αγοράς.




















