Ενημερώθηκε ο Αστυνομικός Διευθυντής Ηλείας για την έκρηξη που παρουσιάζει το παραεμπόριο και η πειρατεία στον νομό μας και ζήτησαν τη συνδρομή της Αστυνομίας για την πάταξη του φαινομένου.
Ο κύριος Ανδρικόπουλος δεσμεύτηκε ότι θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και συμφώνησε να συμμετάσχει σε μια σύσκεψη των εμπλεκομένων μερών – Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Τμήμα Εμπορίου και Τμήμα Υγειονομικού Ελέγχου), Περιφερειακή Διεύθυνση Σ.Δ.Ο.Ε Δυτικής Ελλάδος, Αρμόδια Τμήματα Δήμων Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας-, ώστε ο καθένας να αναλάβει την ευθύνη που του αντιστοιχεί για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος.




















