Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου, Δημήτρης Αποστολόπουλος, από την πλευρά του αναφερόμενος στην επίσκεψη του κ. Βαρβιτσιώτη, τον χαρακτήρισε ως έναν από τους υπουργούς που έχει ασχοληθεί πολύ με τα θέματα ναυτιλίας και γνωρίζει τις ανάγκες των λιμένων. «Του θέσαμε τα προβλήματα και την απόφαση μας να ενωθούμε με την Κυλλήνη σε έναν οργανισμό που θα απορροφήσει και όλα τα μικρότερα λιμάνια της Ηλείας. Φάνηκε διατεθειμένος την προσπάθεια αυτή, αλλά και τα έργα που προγραμματίζουμε» είπε ο κ. Αποστολόπουλος
Με διάθεση συνεργασίας προς το κοινό καλό, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης Ανδρέας Κορομηλάς εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα έργα που θα υλοποιηθούν στο Κατάκολο και που οδηγούν στην ανάπτυξη. «Μαζί με την Κυλλήνη που έχει πάρει έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης στο επιβατηγό και εμπορικό σκέλος, θεωρώ ότι θα είναι το πρώτο κομμάτι ανάπτυξης στο νομό Ηλείας. Κάποια στιγμή τα Λιμενικά Ταμεία θα συνενωθούν σε μια εταιρία ηλειακών συμφερόντων. Αυτό όπως είπαμε με τον υπουργό και τον κ. Αποστολόπουλο, θα το δρομολογήσουμε έως το τέλος του έτους. Τα δύο λιμάνια έχουν διακριτούς ρόλους, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, μόνο μας ενώνουν πράγματα.




















