Τα ελαιοτριβεία ανοίγουν « για να μην αφήσουμε ακάλυπτους τους πελάτες μας», όπως τονίζουν οι ίδιοι οι ελαιοτριβείς, θεωρώντας ασύμφορη τη λειτουργία τους για να επεξεργαστούν τόσο μικρές ποσότητες. Παρόλα αυτά, οι παραδοξότητες και οι στρεβλώσεις στην τιμή αγοράς του λαδιού, φέτος είναι πιο αισθητές από ποτέ ! Και ο παραγωγός πουλά σε εξευτελιστική τιμή και ο καταναλωτής θα προμηθευτεί το λάδι σε υψηλότερη τιμή !
Στις περιοχές που δεν επλήγησαν από την ακαρπία και η παραγωγή φέτος αναμένονταν καλή, είχαν να αντιμετωπίσουν άλλα προβλήματα. «Τα δικά μας τα λιοστάσια ήταν από αυτά που δεν ραντίστηκαν για το δάκο. Εξαιρεθήκαμε, όπως όλος ο δήμος της Αρχαίας Ολυμπίας, αν και είχαμε ζητήσει να εφαρμοστεί το πρόγραμμα δακοκτονίας», θα μας πει ο κ. Τάσης Χατζόπουλος, πρόεδρος του αγροτικού συνεταιρισμού του Κλαδέο.




















