Η Ομάδα Παραγωγών ιδρύθηκε πριν από 6 περίπου χρόνια και πλέον διαθέτει το δικό της συσκευαστήριο. Αριθμεί 130 μέλη και βρίσκεται στην φάση της ανάπτυξης. Κατά την τελετή των εγκαινίων, ο πρόεδρος της Ομάδας Παραγωγών Παναγιώτης Αλεβιζόπουλος, στάθηκε στην σημαντική προσπάθεια που έχει συντελεστεί όλα αυτά τα χρόνια για την οργάνωση και την λειτουργία της Ομάδας, τονίζοντας ότι ένας από τους βασικούς στόχους, η κατασκευή νέου συσκευαστηρίου, αποτελεί πλέον πραγματικότητα.
Μεταξύ άλλων στη τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκαν οι βουλευτές Ηλείας Κώστας Τζαβάρας και Γιάννης Κουτσούκος, ο πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ Γρηγόρης Αποστολόπουλος, ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ηλείας Κώστας Νικολούτσος κ.α.




















