Πρόκειται ειδικότερα για το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ) η χρήση του οποίου πλέον, από το νέο έτος θα είναι υποχρεωτική σε οποιαδήποτε σύμβαση γίνεται.
Τούτο σημαίνει ότι οι επαγγελματίες και γενικότερα όσοι εμπλέκονται με το Επιχειρείν, θα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι και να έχουν εξοικειωθεί με την εφαρμογή του συστήματος.
Η Ημερίδα μάλιστα, για να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα διοργανώνεται σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και στελέχη της θα παρευρίσκονται για να δώσουν οδηγίες και να απαντήσουν στις απορίες των ενδιαφερομένων.
Την εκδήλωση που θα γίνει στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου είχε ζητήσει ο Πρόεδρος του ΕΒΕ κ. Κώστας Νικολούτσος προκειμένου να υπάρξει αναλυτική ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου του Νομού, και ευέλικτος χειρισμός του ΕΣΗΔΗΣ…




















