Χθες το μεσημέρι στο χώρο που θα πραγματοποιηθεί η επιτυχημένη έκθεση πραγματοποίησε αυτοψία ο πρόεδρος του Εξαγωγικού Τμήματος του ΕΒΕ Ν. Ηλείας Αντώνης Παρασκευόπουλος, ο οποίος και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία των εργασιών, κάνοντας παράλληλα κάλεσμα στο κόσμο να επισκεφθεί την έκθεση.
«Καλούμε τους πολίτες του νομού και γενικότερα της Περιφέρειας να παραβρεθούν στο φεστιβάλ, το οποίο αποτελεί έναν σημαντικό θεσμό για την παρουσίαση και ανάδειξη των τοπικών προϊόντων», δήλωσε ο κ. Α. Παρασκευόπουλος.






















