Όπως είναι γνωστό στις συμβάσεις για την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων πετρελαίου στην Ελλάδα προβλέπεται ένα ποσοστό δικαιωμάτων και φόρων επί των κερδών. Το ποσοστό αυτό για την τοπική κοινωνία έχει οριστεί στο 5%. Αρχικά είχε γίνει αναφερθεί πως το ποσοστό αυτό θα φτάνει στην τοπική κοινωνία μέσω της Περιφέρειας στην περιοχή που γίνεται η εξόρυξη.
Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες αυτό φαίνεται πως θα αλλάξει και το ποσοστό θα καταλήγει – αν όχι στο σύνολό του, έστω το μεγαλύτερο μέρος του – στα ταμεία του δήμου που υπάγεται η περιοχή όπου γίνεται η εξόρυξη του πετρελαίου. Σύμφωνα με αυτό για την περίπτωση του Κατακόλου, ωφελημένος θα είναι ο δήμος Πύργου, με τα κέρδη να καταλήγουν επί της ουσίας στην τοπική κοινωνία. Έτσι σε συνδυασμό με τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν στην περιοχή, τα πραγματικά οφέλη αυξάνονται σημαντικά.






















