Σε λειτουργία η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για τα μειωμένα ενοίκια Ιουλίου
Άνοιξε η πλατφόρμα της
ΑΑΔΕ το απόγευμα της 10ης Σεπτεμβρίου για τις
δηλώσεις COVID των ιδιοκτητών ακινήτων που εισέπραξαν
μειωμένα ενοίκια τον μήνα
Ιούλιο, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Οι ιδιοκτήτες – δικαιούχοι αποζημιώσεων για τα μειωμένα ενοίκια που εισέπραξαν τον Ιούλιο έχουν χρονικό περιθώριο
έως τις 30 Σεπτεμβρίου για να υποβάλουν τη δήλωση COVID.
Διαβάστε αναλυτικά στο
newmoney.gr
Πηγή: Protothema.gr