Στα αζήτητα και τα καρπούζια - Πουλάνε σε τιμή εξευτελιστική οι παραγωγοί
Οι παρενέργειες του ρωσικού εμπάργκο στην ελληνική οικονομία συνεχίζονται. Στην Ηλεία οι παραγωγοί έρχονται αντιμέτωποι με τριπλή καταστροφή : "Αρχικά ήταν οι πατατες, μετά ήρθαν τα καρπουζια και τα εσπεριδοειδή" όπως λέει παραγωγός στην κάμερα του ALPHA. Στο Τραγανό Ηλείας οι παραγγελίες καρπουζιών είχαν παγώσει από το Ιούνιο. Κι ενώ άλλες χρονιές οι τιμές στο καρπούζι έφταναν τα 20 λεπτά φέτος δεν ξεπερνούν ακόμη και τα 4-5 λεπτά. H υπερπροσφορά σε συνδυασμό με το εμπάργκο συνιστούν ένα "κοκτέιλ" ζημιών για τους παραγωγούς.




















