Οικονομία

Προσφορές - εκπτώσεις: Ο νέος Κώδικα Δεοντολογίας - Οι έλεγχοι και τα πρόστιμα

Προσφορές - εκπτώσεις: Ο νέος Κώδικα Δεοντολογίας - Οι έλεγχοι και τα πρόστιμα Φωτογραφία: EUROKINISSI
Δέκα ημέρες αφότου τέθηκε σε ισχύ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας, ο οποίος αλλάζει ριζικά το τοπίο στα ράφια των σούπερ μάρκετ σχετικά με τον τρόπο που διενεργούνται οι εκπτώσεις και οι πρόσφορες στα προϊόντα, ξεκινούν σήμερα (17/3) και επίσημα οι οργανωμένοι έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης.

Αφού προηγήθηκε μία περίοδος ενημέρωσης των καταναλωτών και εξοικείωσης της αγοράς στα νέα δεδομένα, πλέον, ενδεχόμενες παραβάσεις από πλευράς των επιχειρήσεων αναμένεται να οδηγήσουν σε αυστηρά πρόστιμα, σύμφωνα με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, αν μία επιχείρηση παραβιάσει τον Κώδικα Δεοντολογίας, επιβάλλεται πρόστιμο από 5.000 έως 1.500.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση υποτροπής εντός πενταετίας έως 3.000.000 ευρώ. Επίσης, για σοβαρές παραβάσεις με πρόστιμο που ξεπερνά τις 50.000 ευρώ, θα δημοσιεύονται το όνομα της επιχείρησης, καθώς και περιληπτικά στοιχεία για την παράβαση.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup