Δεύτερη σερί ημέρα απωλειών για το Χρηματιστήριο της Αθήνας.
Ωστόσο, η εικόνα δεν ήταν αυτή στην αρχή της συνεδρίασης, καθώς ο Γενικός Δείκτης βρέθηκε να ενισχύεται σε ποσοστό ακόμα και +0,80%. Πλέον όμως (11:40) υποχωρεί σε ποσοστό -0,80%, στις 687,97 μονάδες, με τον τζίρο στα 7,92 εκατ. ευρώ.
Ενδεικτικά, ενώ στην έναρξη της συνεδρίασης οι τραπεζικές μετοχές βρέθηκαν να ενισχύονται σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, πλέον έχουν γυρίσει σε αρνητικό πρόσημο, αποτυπώνοντας το εύθραυστο κλίμα που υπάρχει στις τάξεις των επενδυτών...





















